czwartek, 11 grudnia 2014

Kilka nowości

Cześć Dziewczyny!

Jam mijają wam te chłodne dni? Ja niestety cierpię na totalny brak czasu. Miałam nawet chwilowy kryzys, pod tytułem z niczym nie zdążę. Dlatego dziś post krótki. Bardziej pokazowy niż opisowy. Mam nadzieję, że wkrótce znajdę trochę więcej czasu dla Was. 

Ostatnio moje kosmetyki do pielęgnacji powiększyły się o : 






Z mydeł do kąpieli / pod prysznic jestem bardzo zadowolona mają piękny zapach co umila kąpiel, dobrze się pienią. Co do reszty to dopiero zaczynam stosowanie więc nie mam jeszcze opinii. 

Miałyście któryś z powyższych kosmetyków? 

Uciekam do pisania pracy mgr, a później 2 zmiana w robocie ehhh życie, nikt nie mówił, że będzie lekko! 

Miłego czwartku, buziaki :*

poniedziałek, 1 grudnia 2014

Wyniki rozdania

Cześć Dziewczyny !  

Tak jak zapowiedziałam dziś wyniki rozdania :)

Zgłosiło się w sumie 10 uczestniczek, każda z nich miała odpowiednią liczbę głosów, względem podanych kryteriów

A teraz do sedna :


środa, 26 listopada 2014

Moje pędzle - LancrOne

Cześć Dziewczyny!

Dziś post  pokazowy, recenzyjny :)

Pokarzę Wam zestaw moich pędzli do makijażu, a z racji tego, że myślę o ich wymianie to najwyższa pora je zrecenzować ;)


Swój zestaw kupiłam na allegro 5 lat temu za około 70 zł. Ówcześnie były to pędzle nowe dopiero podbijające rynek, stąd też tak niska cena za cały zestaw. 19 elementowy komplet wykonany z włosia naturalnego.


niedziela, 16 listopada 2014

Mikołajkowe rozdanie !

Kochani zbliżają się Mikołajki dlatego z tej okazji mam dla Was mały konkurs z nagrodami od serca bo ręcznie robionymi :) 

Pamiętacie mój post o musujących babeczkach do kąpieli ? 

http://babygirl-fashionworld.blogspot.com/2014/09/musujace-babeczki-do-kapieli-czyli-zrob.html

Dziś możecie je u mnie dostać :) 

Dla 5 osób zrobię zestaw domowych babeczek :) + w każdej paczuszce znajdą się miłe niespodzianki :) 

Co należy zrobić żeby wygrać? 

1. Zgłosić się pod tym postem 
2. Być publicznym obserwatorem bloga 
3. Polubić profil na FB / warunek dodatkowy - https://www.facebook.com/babygirlfashionworld

4. Wspomnieć u siebie na blogu o konkursie / warunek dodatkowy 



Zgłoszenia przyjmuję do końca miesiąca 

Wyniki ogłoszę 1 Grudnia :) 

piątek, 14 listopada 2014

Promocja w Rossmannie 1 + 1 gratis

Cześć Dziewczyny! 

Jak już wszyscy wiedzą Rossmann ma świetną promocję: kupując 1 kosmetyk drugi dostajemy gratis :)
Tak więc uzupełniłam swoje zapasy o następujące produkty :

środa, 12 listopada 2014

Jesień na paznokciach + pogadanka

Cześć Dziewczyny! 

Jak minął Wam długi weekend?

Mnie zabrano na Mazury :) Do rodziny Piotra, jeden dzień spędziliśmy też u cioci w Toruniu. Było miło, przyjemnie, od stołu do stołu. Fajnie jest mieć taką rodzinę, ciesze się, że do niej wchodzę :) U mnie wszyscy są na miejscu a i tak spotykamy się raz na ruski rok.

Teraz przechodzimy na dietę :D i detoks alkoholowy :D

Muszę się również pochwalić, że 5.11 zdałam prawko! Tak więc jestem kierowcą! Teraz czekam tylko na dokument :)



środa, 29 października 2014

Szaleństwo w Croppie i zakupy w e-butik :)

Cześć Dziewczyny!

Dziś korzystając z okazji wolnego przedpołudnia, pokażę Wam moje zdobycze z akcji - 40% w Croppie :) oraz po wielu podejściach wreszcie skusiłam się na zakupy w internetowym sklepie BUTIKU.


Bluza i sweterek z uroczym serduszkiem Cropp


Wiadomo nic tak nie cieszy jak nowy ciuch czy kosmetyk ;)


piątek, 24 października 2014

Rimmel, Lasting Finish Lipstick By Kate Moss - Recenzja nr. 20

Cześć Dziewczyny !

Dziś o moim hicie szminkowym, czyli Rimmel by Kate Moss :)


Szminka została moim hitem i nr 1 ze względu na TRWAŁOŚĆ i INTENSYWNOŚĆ KOLORU ! 

Co czytamy na stronie Rimmel : 

"Miłość Kate do marki Rimmel została wyniesiona na nowy, bardziej osobisty poziom.
Przedstawiamy niesamowitą, makijażową premierę roku: kolekcję szminek Lasting Finish by Kate Moss. Kate od zawsze była Rimmlową dziewczyną, więc nie jest niespodzianką, że topowa londyńska supermodelka zadebiutowała swoją kolekcją we współpracy z czołową londyńską marką.
Kultowa, klasyczna szminka Rimmel Lasting Finish nabrała stylu glamour Kate. Pięć nowych, kuszących odcieni wzbogacono czarnymi diamentami. Dzięki tej unikalnej formule odbijającej światło, kolor nabrał intensywnej głębi. Byś i Ty, tak samo jak Kate, mogła emanować pewnością siebie i wzbudzać zachwyt gdziekolwiek się pojawisz.
Kate zadbała o każdy detal swojej kolekcji. Rockowy styl modelki znalazł odbicie w czarnym, matowym opakowaniu z jej własnoręcznym podpisem. A jej doświadczenie zdobyte na wybiegach, czerwonym dywanie oraz sesjach zdjęciowych zaprocentowało stworzeniem doskonałych odcieni szminek.
Kuszące usta w stylu Kate Moss, dzięki jej nowej kolekcji szminek Lasting Finish."

piątek, 17 października 2014

Dieta OXY - warto?

Cześć Dziewczyny! 



Dzis przychodzę do Was po poradę, czy któraś z Was miała do czynienia z dietą OXY? Warto w nią inwestować? Koszt co prawda nie jest wielki ale po co wydawać pieniądze w błoto :)

Zdecydowana jestem na dietę bo niestety moje bieganie odeszło w niepamięć, nie ma mowy o treningach, jestem na uczelni albo w pracy i niestety jak wracam do domu i uporządkuje wszystkie swoje sprawy to dosłownie padam :( Co prawda to żadna wymówka, ale mordować się na siłę to też żadna przyjemność.

A zrobić coś ze sobą należy bo do zamawiania kiecki ślubnej już coraz bliżej! ;)

Dlaczego akurat OXY? nie wiem marketing podziałał? Bo zdrowa, bo szybko i efektywnie schudnę, bo bez efektu jo-jo - tak na pewno :D

Bardzo proszę o opinie :)

Buziaki! 




poniedziałek, 13 października 2014

Bezpłatne próbki ulubionych perfum

Cześć Dziewczyny !

Jakis czas temu przeglądając Wasze blogi natrafiłam na post o bezpłatnych próbkach perfum YODEYMA, oferta wydała się na tyle interesująca ponieważ firma oferuje aż 15 ml bezpłatnego testera!

TUTAJ WAS ODSYŁAM PO DARMOWE PERFUMIKI :

http://www.yodeyma.com/poland/pl/7-muestras-gratuitas-perfumes


czwartek, 9 października 2014

Moja torba na uczelnię

Czesc Dziewczyny! 

Rok akademicki się zaczął, mój ostatni rok! Dziś lecę na seminarium to i dowiem się może już o czym będzie moja praca magisterska :)

Jakis czas temu zaopatrzyłam się w torbę idealnie pasującą na uczelnie :) Sami zobaczcie:


poniedziałek, 6 października 2014

Od 0 do 60 min ciągłego biegu

Hej Dziewczyny!

Dzis nadszedł ten dzień w którym postanowienia wcielam w życie! Zaczynam bieganie! Bardzo spodobał mi się plan od 0 do 60 min ciągłego biegu :


Kto wie może za rok i ja wystartuje w jakimś maratonie ;)
Ok żarty na bok. Zdecydowałam się na taki program ponieważ nigdy wcześniej nie biegałam a ten wydaje się bardzo racjonalny. Kolejną wskazówką jaką przeczytałam jest częstotliwość - od 3 do 4 dni w tygodniu. Tak więc zaczynam dziś i co 2 dzień biegnę :) Po niedzielnym biegu zrobię posumowanie, tutaj albo na facebooku :)

Tak więc trzymajcie kciuki aby się udało!

Buziaki!

środa, 1 października 2014

Zbawienne działanie oleju kokosowego na włosy

Cześć Dziewczyny ! 

Słowami wstępu krótko co u mnie : 

po 1 sze zdałam wczorajszy wewnętrzny egzamin! Ale nie oszukujmy się to była tylko formalność, nie tracę jednak nadziei że na państwowym pójdzie mi równie dobrze ;) 
po 2 gie dziś zaczynam nową pracę - dorywczą, nic spektakularnego, wykładanie towaru w Tesco ;) Ale praca ta pozwoli mi na zaoszczędzenie pieniążków na wesele. 
po 3 cie jest 1szy październik więc zgodnie ze swoimi postanowieniami od dziś zaczynam dietę, treningi + bieganie! Jeśli chodzi o dietę nie mam na myśli głodówek czy z góry ustalonych jadłospisów, nie po prostu eliminuje słodycze do praktycznie minimum, redukuje tłuszcze i białe pieczywo a dodaje więcej warzyw i owoców. No i koniec jedzenia po 19! 

A teraz konkrety: 


Olej kokosowy 



(masło kokosowe, tłuszcz kokosowy) - olej otrzymywany poprzez tłoczenie i rozgrzanie kopry - twardego miąższu orzechów palmy kokosowej. Spotykany najczęściej jako rafinowany, odkwaszany i wybielany. W postaci płynnej jest lekko żółty. W temperaturze poniżej 25°C przybiera wygląd przypominający ścięty, biały tłuszcz (stąd nazwany także masłem kokosowym). Rafinowana wersja jest prawie bezzapachowa.

poniedziałek, 29 września 2014

Poniedziałkowa pogadanka

Hej kochane! 

Weekend jak zwykle zleciał za szybko! W sobotę świętowaliśmy, wczoraj w ciągłym ruchu to po sklepach z  rtv to na obiad, to do kościoła zdecydowanie za szybko minęły te 2 dni... No i oczywiście nadeszło nieuniknione, Piotr znów ruszył na delegację, niby człowiek się z tym liczył bo wiedział, że będzie musiał wrócić ale i tak trochę smutno się zrobiło na serduszku. Jedyny + to taki, że od 1 szego będę miała naprawdę sporo zajęć to i czas szybciej zleci! Najbardziej boli, że znowu opóźni się remont a co za tym idzie przeprowadzka i wspólne tak już wyczekiwane zamieszkanie.

Jutro mam teoretyczny egzamin wewnętrzny z prawka, i od rana rozwiązuje te testy i jestem na skraju załamania bo myślałam, że jak już zacznę jeździć to bez problemu będę je zdawać, o jak bardzo się myliłam! Niestety dziś cały dzień w przepisach drogowych, a tyle miałam w planach zrobić!

Powiem Wam szczerze, że bardzo obawiam się tego nadchodzącego czasu, masa zajęć na uczelni do tego nowa praca, pisanie pracy magisterskiej i ciągła organizacja wesela, i po mimo, że mam taką wewnętrzną motywację i chęci do zrobienia tego wszystkiego to boję się, że moja doba naprawdę stanie się o wiele za krótka,a zmęczenie długo mnie nie opuści. Ale dam radę! Satysfakcja która czeka w nagrodę jest prawdziwym motywatorem! :)

Co do samego wesela to może jeszcze w tym tygodniu napiszę oddzielny post w tym temacie :) Powoli zaczyna do mnie docierać istota tego faktu i uczucie jakie temu towarzyszy jest wręcz wzruszające, miłość to niesamowite uczucie.

Na sam koniec serdecznie dziękuję wszystkim nowym osobą które odwiedzają mój blog! Cieszę się, że tu jesteście! Ale przede wszystkim dziękuję dziewczyną które są tu nie od dziś i ciągle wracają! Dla takich odbiorców jak Wy wszyscy chce się Tu tak często zaglądać!

Gorące buziaki! 



czwartek, 25 września 2014

Pudełka, pudełeczka - organizacja kosmetyków

Hej Dziewczyny! 

Nie wiem jak Wam, ale moje niektóre kosmetyki zarówno te z kolorówki jak i pielęgnacyjne, pogrążone są w totalnym chaosie. Zamknięte w jednej szafce wszystkie razem, kumulacja wszystkich zapachów, można się tylko domyślać jak "pachnie" z tej szafki... Dlatego będąc na zakupach nie mogłam przejść obojętnie obok tych pięknych puszeczek!


środa, 24 września 2014

Zapachy które podbiły moje serce - czyli moje top perfumy

Cześć Dziewczyny ! 

Zapewne każda z nas ma swój ulubiony zapach do którego ciągle wraca, moim zdecydowanym nr 1 jest Light Blue od Dolce&Gabbana w zapachu tym zakochałam się mając lat 16? i darzę go miłością wielką po dzień dzisiejszy! 







wtorek, 23 września 2014

czwartek, 18 września 2014

Historia pewnego zapachu

Witajcie! 

Dzis o zapachu który miał być miłoscia, no własnie miał :( 

Czyli o serii Sweet Secret słodkie migdały i trufle z Farmony 

środa, 17 września 2014

Nowe butki na jesień

Hej Dziewczyny! 

Moim nowym butowym postanowieniem jest kupować buty wygodne w których wiem, że będę smigać na ulicy. Wysokie koturny i szpile mam więc wystarczy na "wyjscia". Wychodząc z takiego założenia wybrałam taki oto model : 


poniedziałek, 15 września 2014

Pomocy : szukam programu do obrobki zdjec! ;)

Kochani!

Dzis zwracam sie do Was z ogromną prosbą! Poszukuje fajnego programu do obrabiania zdjęć, mój przestał mi wystarczać. Co polecacie?


sobota, 13 września 2014

Sesja zdana można pić!

Jak czesc z Was wie musiawiałam stawić czoło kampanii wrzesniowej, otóż 2 : 0 dla mnie!! ;) W październiku rozpoczynę ostatni już rok mojej przygody ze studiowaniem :)

Korzystając z luźnej formy wpisu poopowiadam Wam co tam jeszcze u mnie :) 

piątek, 5 września 2014

Musujące babeczki do kąpieli czyli zrób to sam ;)

Witajcie! 

Dzis kosmetycznie ;)

Zabrakło Wam kul do kapieli a bardzo chcecie owej użyć? To nic! Dzis pokażę Wam jak możemy w domowym zaciszu takie własnie kule / babeczki wykonać! ;)


Moja wersja jest czekoladowo pomarańczowa, ale możemy je dowolnie modyfikować! 

środa, 3 września 2014

W poszukiwaniu tej jedynej sali :)

Po 2 tygodinach objazdówki po Salach Weselnych mielismy mętlik w głowie, co 2 sliczna cenowo podobna... istny zawrót głowy. I jak wybrać własnie TĄ?! 

czwartek, 28 sierpnia 2014

Nadrabiając zaległosci - co u mnie nowego :)

Po tak długiej nieobecnosci nie wiem od czego zacząć ! :D 

Przede wszystkim ogromnie się cieszę, że znowu tu jestem! 

A nadrabiając zaległosci opowiem Wam co się ważniejszego działo u mnie przez ten czas ;) 

Po 1sze niestety w tym przed ostatnim roku nauki mej na uczelni wyższej przyjdzie mi poznać smak kampanii wrzesniowej! Walczyłam do połowy lipca ale niestety zostałam pokonana i czekają mnie 2 poprawki! No coż to była ostatnia szansa na mozliwosc zjednoczenia się, ze wszystkimi pokonanymi studentami, we wrzesniu! 

wtorek, 26 sierpnia 2014

Wracam!!

Kochani!

Minęlo hymmmm 5 miesięcy odkąd przestałam pisać dla Was i długo biłam się z myslą wrócić/ nie wrócić, ale brakuje mi blogowania więc poraz kolejny po przerwie wracam!

W ten ostatni dla wielu tydzień wakacji, zaczynam znowu dla Was pisać ;)

Co u Was? Jak wakacje?

Dzis tylko króta informacja o powrocie, pełnowartosciowy post pojawi się jeszcze w tym tygodniu!

Buziaki! <3



czwartek, 1 maja 2014

PUNKT 5 - Fryzura z dzieciństwa

Kolejny punkt włosowego projektu, jeden z ciekawszych moim zdaniem :) 

Zobaczmy jak moja fryzurka wyglądała kiedy była pod stałym nadzorem mamy i jej nożyczek ;) 




:)

Udanego weekendu Majowego kochani! 


wtorek, 29 kwietnia 2014

Moje zagraniczne wojaże cz.1

Kochani!
Wakacje zbliżają się nieubłagania, dlatego postanowiłam stworzyć cykl postów na temat podróży. Pokazać Wam gdzie byłam, podzielić się wrażeniami, pokazać widoki. Zaczniemy od tych miejsc najbliżej Polski, w których miałam okazję się znaleźć :) Zapraszam!

CZECHY - KUTNA HORA 


poniedziałek, 28 kwietnia 2014

czwartek, 17 kwietnia 2014

Włosowy projekt - nr 3 dzisiejsza fryzura

Moja codzienna fryzura to nic wyszukanego - zawijas, albu kucyk ot i wszystko :) Dlatego dzisiaj uczesałam kucyka z drobnym warkoczem :)






Tak wiem że mam odrosty, mi nie przeszkadzaja! Czekam aż włosy odrosną na tyle aby móc sciąć całą tą pofarbowaną czesc :)

niedziela, 13 kwietnia 2014

Wazelina kosetyczna - niedoceniana perełka

Kochani!
na początku kwestie organizacyjne - projekt włosowy przesuwam na nadchodzący czwartek. Zastanawiam się również nad nagraniem dla Wak kilku filmików np. Wielkanoc z BabyGirl, dajcie znać co o tym pomysle sądzicie ;) Zaległe komentarze - wiem, że dawno u Was nie byłam, wybaczcie postaram się na dniach to naprawić :)

A teraz do rzeczy:

WAZELINA KOSMETYCZNA i jej szerokie zastosowanie



mi kojarzy się z dzieciństwem i smarowaniem buzi przed wyjsciem na mróz, jednak ten niedoceniany przez wielu kosmetyk ma całą game zastosowań.

1. Na pękającą skórę na piętach. Po wieczornej toalecie wmasuj grubą warstwę wazeliny załuż skarpety a rano zobaczysz efekty ;)
2. Na suchą skórę na łokciach i kolanach, szybko sobie z nimi poradzi
3. Na usta. Wsmaruj wieczorem a rano ciesz się ładnie nawilżonymi ustami.
4. Jako odżywka do rzęs - zabobiega łamliwosci i kruchrosci.
5. Do stylizacji brwi
6. Utrwalacz pod perfumy
7. Na suche końcówki włosów - wmasuj niewielką ilosc w końce a powrócą do ładu
8. Jako odżywka/ maska na włosy - na godzinę przed myciem wmasuj we włosy. Regenreuje i nabłyszcza. Natomiast nie polecam osobom które borykają się z problemem przetłuszczania się włosów.
9. Na skórki paznokci
10. Idealna do nwilżenia skóry szyi
11. Niewlator cieni pod oczy. Wklepujemy pod oczy na noc, nawilża i pomaga pozbyć się cieni.
12. Jako wspomagacz do pillingu, po tym zabiegu skóra będzie wyjątkowo gładka i nawilżona
13. Do demakijażu trudnego makijażu.



Lista nie ma końca ;)

A teraz przyznajcie się, która z Was ma w kosmetyczce wazeline?

Miłej niedzieli :)



środa, 9 kwietnia 2014

Photomix

Brak czasu na blogowanie, wybaczcie. Ale wolną chwilę poswięcam na kolejny zdjęciowy mix. Zapraszam do oglądania :)

Film na wieczór


Zapracie gram w grę ;) 
Mam swoją piekranię :D


Wykłady o 8 tak bardzo chcę spać!!


Tak bardzo polubiłam ;)


Przekąska po treningu :)


Wieczór w wannie z bombelkami :)


Bo gdy Cię nie ma muszę Cię czyms zastąpić :) Weekendowy wieczór bez Ciebie


Moje moje <3 


Tak pięknie pachną! 


Sushi zawsze pyszne <3


Sezon na torty skończony



Idealna <3


A na koniec trochę wakacyjnie :




Buziaki 


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miło było Cię gościć!

Miło było Cię gościć!