środa, 29 października 2014

Szaleństwo w Croppie i zakupy w e-butik :)

Cześć Dziewczyny!

Dziś korzystając z okazji wolnego przedpołudnia, pokażę Wam moje zdobycze z akcji - 40% w Croppie :) oraz po wielu podejściach wreszcie skusiłam się na zakupy w internetowym sklepie BUTIKU.


Bluza i sweterek z uroczym serduszkiem Cropp


Wiadomo nic tak nie cieszy jak nowy ciuch czy kosmetyk ;)




Natomiast kierując się rozsądkiem wybrałam tylko te rzeczy których naprawdę potrzebuję :)
Do pełnej listy brakuje tylko porządnej dużej torebki, bo jak na złość obecne zaczęły się sypać :( Ale to mam nadzieję, że Mikołaj Piotr i rodzice mi taką dostarczą ;)

Kilka słów na temat zakupów z e-butiku.

Po 1sze mają niesamowicie szybką przesyłkę! Paczka była u mnie już na 2gi dzień. I to darmową na dodatek! Ubrania oczywiście możemy zwracać, to gwarantuje nam nie tyle sam sklep co chroni nas Ustawa o ochronie niektórych praw konsumenta, i mamy na to 10 dni. No i ubrania nie odbiegają od przedstawionych na zdjęciach, dostajemy to co widzimy.

Mój wybór padł na :

2 pary spodni



Spodnie ładnie dopasowują się do sylwetki. Z wyższym stanem co dla mnie jest bardzo pożądaną cechą spodni :)

Do tego w internetowym koszyku znalazły się 2 pary legginsów: 



Oraz 3 bluzeczki które dorwałam po 19,99!!




Z zakupów jestem bardzo zadowolona! Dlatego też bardzo Wam polecam zakupy na ich stronie. Ja z pewnością jeszcze nie raz coś u nich kupię! :) Warto tam często zaglądać bo często mają fajne akcje moje legginsy dorwałam za 19,99 a teraz już są po normalnej cenie 39,99. Tak więc naprawdę warto! :)


Buziaki :*

5 komentarzy:

  1. Sweterek z serduszkiem najbardziej przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czsami zerkam na ten sklep, ale jeszcze niczego nie zamawiałam. Dobrze wiedzieć, że przesyłka jest darmowa :)

    Mam prośbę. Mogłabyś kliknać w linki w ostatnim pościena moim blogu? :)
    Jeśli to zrobisz to koniecznie zostaw komentarz zebym mogła się odwdzieczyc :)

    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnia bluzeczka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz!
Każdy sprawia mi ogromną radość i motywuje do dalszego prowadzenia bloga, bo przecież bez Was by go nie było!
Jeśli nie pozostawiłeś po sobie tzw. SPAMU bądź pewny że Ci odpowiem!
Buziaki:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miło było Cię gościć!

Miło było Cię gościć!