piątek, 24 października 2014

Rimmel, Lasting Finish Lipstick By Kate Moss - Recenzja nr. 20

Cześć Dziewczyny !

Dziś o moim hicie szminkowym, czyli Rimmel by Kate Moss :)


Szminka została moim hitem i nr 1 ze względu na TRWAŁOŚĆ i INTENSYWNOŚĆ KOLORU ! 

Co czytamy na stronie Rimmel : 

"Miłość Kate do marki Rimmel została wyniesiona na nowy, bardziej osobisty poziom.
Przedstawiamy niesamowitą, makijażową premierę roku: kolekcję szminek Lasting Finish by Kate Moss. Kate od zawsze była Rimmlową dziewczyną, więc nie jest niespodzianką, że topowa londyńska supermodelka zadebiutowała swoją kolekcją we współpracy z czołową londyńską marką.
Kultowa, klasyczna szminka Rimmel Lasting Finish nabrała stylu glamour Kate. Pięć nowych, kuszących odcieni wzbogacono czarnymi diamentami. Dzięki tej unikalnej formule odbijającej światło, kolor nabrał intensywnej głębi. Byś i Ty, tak samo jak Kate, mogła emanować pewnością siebie i wzbudzać zachwyt gdziekolwiek się pojawisz.
Kate zadbała o każdy detal swojej kolekcji. Rockowy styl modelki znalazł odbicie w czarnym, matowym opakowaniu z jej własnoręcznym podpisem. A jej doświadczenie zdobyte na wybiegach, czerwonym dywanie oraz sesjach zdjęciowych zaprocentowało stworzeniem doskonałych odcieni szminek.
Kuszące usta w stylu Kate Moss, dzięki jej nowej kolekcji szminek Lasting Finish."



Moje +: 
Trwałość, szminka trzyma się na ustach bez poprawek kilka godzin, bez problemu wytrzyma całą imprezę, czy dzień w pracy czy szkole
+ Intensywność koloru, ma piękny napigmentowany kolor, bardzo wyrazisty
+ Łatwo się ją aplikuje
+ Ładne estetyczne i trwałe opakowanie 
+ Niska cena około 15 zł

Moje -:
- ma tendencje wysuszające, natomiast wystarczy po zmyciu szminki nałożyć balsam i po kłopocie

Czy kupię ponownie? : 
Oczywiście! I to nie nie tylko obecnie posiadany kolor

Cena : 
+/- 15 zł




mój odcień to nr 20

8 komentarzy:

  1. kolor jest super, ładny róż, nie miałam jeszcze szminek z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolorek, bardzo mi się podoba, ale dla mnie niestety zbyt odważny.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tę serię szminek rimmela :D mam już dwie, ale ta mi się tak spodobała, że na pewno skuszę się na następną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorek bardzo ładnie się prezentuje na Twoich ustach :D ale jak dla mnie jest zbyt rzucający się :P

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor! Cudowne masz usta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny kolor :) Mam jedną pomadkę z tej serii.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz!
Każdy sprawia mi ogromną radość i motywuje do dalszego prowadzenia bloga, bo przecież bez Was by go nie było!
Jeśli nie pozostawiłeś po sobie tzw. SPAMU bądź pewny że Ci odpowiem!
Buziaki:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miło było Cię gościć!

Miło było Cię gościć!