czwartek, 11 grudnia 2014

Kilka nowości

Cześć Dziewczyny!

Jam mijają wam te chłodne dni? Ja niestety cierpię na totalny brak czasu. Miałam nawet chwilowy kryzys, pod tytułem z niczym nie zdążę. Dlatego dziś post krótki. Bardziej pokazowy niż opisowy. Mam nadzieję, że wkrótce znajdę trochę więcej czasu dla Was. 

Ostatnio moje kosmetyki do pielęgnacji powiększyły się o : 






Z mydeł do kąpieli / pod prysznic jestem bardzo zadowolona mają piękny zapach co umila kąpiel, dobrze się pienią. Co do reszty to dopiero zaczynam stosowanie więc nie mam jeszcze opinii. 

Miałyście któryś z powyższych kosmetyków? 

Uciekam do pisania pracy mgr, a później 2 zmiana w robocie ehhh życie, nikt nie mówił, że będzie lekko! 

Miłego czwartku, buziaki :*

12 komentarzy:

  1. Oj niestety nie ma lekko kochana :( Świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam krem i mydełka. Mydełka nie były złe, ale już do nich nie wróciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam produkty Ziai :)
    Powodzonka przy pisaniu pracy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic z tego nie miałam, w ogóle produkty Ziaji mi nie podchodzą. :/

    OdpowiedzUsuń
  5. |Miałam żel z Jelenia, ale wersję zieloną. Był całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam :)

    Pozdrawiam serdecznie :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  7. Ziaja ma bardzo fajne kosmetyki! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w pisaniu pracy mgr, ja medytuję przy lic i właśnie zrobiłam sobie małą przerwę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz!
Każdy sprawia mi ogromną radość i motywuje do dalszego prowadzenia bloga, bo przecież bez Was by go nie było!
Jeśli nie pozostawiłeś po sobie tzw. SPAMU bądź pewny że Ci odpowiem!
Buziaki:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miło było Cię gościć!

Miło było Cię gościć!