piątek, 17 października 2014

Dieta OXY - warto?

Cześć Dziewczyny! 



Dzis przychodzę do Was po poradę, czy któraś z Was miała do czynienia z dietą OXY? Warto w nią inwestować? Koszt co prawda nie jest wielki ale po co wydawać pieniądze w błoto :)

Zdecydowana jestem na dietę bo niestety moje bieganie odeszło w niepamięć, nie ma mowy o treningach, jestem na uczelni albo w pracy i niestety jak wracam do domu i uporządkuje wszystkie swoje sprawy to dosłownie padam :( Co prawda to żadna wymówka, ale mordować się na siłę to też żadna przyjemność.

A zrobić coś ze sobą należy bo do zamawiania kiecki ślubnej już coraz bliżej! ;)

Dlaczego akurat OXY? nie wiem marketing podziałał? Bo zdrowa, bo szybko i efektywnie schudnę, bo bez efektu jo-jo - tak na pewno :D

Bardzo proszę o opinie :)

Buziaki! 




13 komentarzy:

  1. Ja niestety nie pomogę.. ale chętnie przeczytam,może za jakiś czas się zdecyduje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepsza dieta to jedzenie z umiarem i ćwiczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tej diety, zima nie jest najlepszym momentem na odchudzanie, ja swoją dietę przerwałam a cel to nie przytyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. też jestem ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja siostra schudła bardzo dużo dzięki prostemu zabiegowi - nie jadła po 18. Efekty były niesamowite. Oczywiście trzeba uważać na to co się je w ciągu dnia, ale ona nie katowała się jakimiś konkretnymi zaleceniami. Jadła to, co zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnych diet dziewczyno :) Zróżnicowana dieta, posiłki o równych porach i kilka ćwiczeń w ciągu tygodnia :) Moja mama w ten sposób schudła już 7 kg :) Polecam! Zapraszam na nowy, krótki, ale iście sentymentalny post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. nasza szefowa schudła z dietą 10 kg... ale zaraz przytyła 5 ;lp

    OdpowiedzUsuń
  8. kompletnie nie znam tej diety, ale jeśli chcesz schudnąć musisz zmienić swoje nawyki żywieniowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mam pojęcia na czym ona polega ale ja bym się nie bawiła w diety... zazwyczaj po 'kuracji' się tyje

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tej diecie i jakoś nie ciągnie mnie do tego, jednak dla mnie lepszy jest ruch ( wstaję o 5 rano i idę biegać, po czym na cały dzień do pracy śmigam ) i racjonalnie się odżywiam. Także nie ma wymówek ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podpowiem, nigdy nie stosowałam żadnej diety, ale widzę, że ostatnio jest jakieś małe "boom" na OXY, u kilku blogerek już widziałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie wierze w dietę cud. Ale za to zdrowe racjonalne jedzenie + treningi. Bez wysiłku nie ma nic. Nawet jeśli to miało to być tylko kilka brzuszków i przysiadów - to warto. Choć rozumiem, że ciężko znaleźć na to czas. Nie raz się z tym sama borykam

    OdpowiedzUsuń
  13. OXY...menu, kto ją może a komu nie wolno: http://www.jestemfit.pl/artykuly/dieta/dieta-oxy-wymarzona-sylwetka-w-4-tygodnie osobiście bym w ta dietę nie szła, ale jeżeli ktoś ma silną wolę, czas i zbędne kilogramy to czemu nie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz!
Każdy sprawia mi ogromną radość i motywuje do dalszego prowadzenia bloga, bo przecież bez Was by go nie było!
Jeśli nie pozostawiłeś po sobie tzw. SPAMU bądź pewny że Ci odpowiem!
Buziaki:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miło było Cię gościć!

Miło było Cię gościć!