poniedziałek, 3 marca 2014

Moje ulubione - rozrywka

Dzis zdradzę Wam kilka "sekretów" o sobie ;) Wprolwadzę taką nową serię, żebysmy się lepiej poznali ;) Ze względu na to, że jestesmy po weekendzie to dzis dział ROZRYWKA :)

Moje ulubione miejsce na spotkanie w gronie znajomych - wbrew pozorą, spokojny bar w którym nie trzeba się przekrzykiwać żeby ze sobą porozmawiać :)
Rzutki czy bilard? - zdecydowanie rzutki! ;) bilard w moim przypadku to kompromitacja :D
Ulubione miejsce na randkę - kawiarnia, kino, restauracja - najlepiej ta z chińskim jedzeniem ;)
Ulubiony drink - Mohito
Piwo czy wódka? - wódka ale jak czysta to w formie drinku
Ulubiony klub? - Pomarańcza ta w Bielsku Białej - tyle wspomnień :)
Domówka czy wypad do klubu? - i to i to a najlepiej domówka a zakończenie w klubie :)

A jesli chodzi o rozrywkę domową to : 

Ulubiony film - dobry! Obejrzę komedię, dramat, SF, horror etc etc. 
Ulubiony serial - kilka - z tych które już się skończyły - House, Plotkara, 90210, z tych które dalej są emitowane - Chirurdzy, PLL ( pretty little liars ), Hit the floor, no i oczywiscie mój kochany Stefanek :D czyli Pamiętniki wampirów ;) 

a dzięki misiowi polubiłam te komediowe - on tylko takie ogląda - Przyjaciele, Big Bang Theory, Różowe lata 90 itd
Kiedys namiętnie oglądalam CSI teraz wybieram Malanowski i partnerzy ;) 

Ulubiona gra - Need for speed no i The Sims ;) 
Ulubione zajęcie w domu kiedy mam wolny czas - domowe spa, długa pachnąca i pieniąca się kąpiel z czyms dobrym do picia, maseczka,pilling a po wyjsciu z wanny masaż, zyc nie umierać ;) i lubię też ugotować cos dobrego ;)

Starczy ;) 
Buźka! 

7 komentarzy:

  1. Miły rozrywkowy post ;) U mnie w domu podobnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem juz stara i wybieram domówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gotowanie! gotowanie! a ja taka głodna! :(


    ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. w moim przypadku bilard to również kompromitacja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie przeważają domówki,z resztą z małym dzieckiem innego wyjścia nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz!
Każdy sprawia mi ogromną radość i motywuje do dalszego prowadzenia bloga, bo przecież bez Was by go nie było!
Jeśli nie pozostawiłeś po sobie tzw. SPAMU bądź pewny że Ci odpowiem!
Buziaki:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miło było Cię gościć!

Miło było Cię gościć!