wtorek, 29 października 2013

Suplementy diety - Skrzypowita i Chrom organiczny - zaczynam :)

Witajcie!

Przeważnie jestem przeciwna suplementom diety, uważam, że one po prostu nie działają, ale mama tak zachwalała Skrzypowitę, że co prawda po 3 miesiącach kuracji włosy mniej wypadają i są ładniejsze, a i o Cromie tyle się nasłuchałam więc stwierdziłam czemu nie?! :)





Zobaczymy jakie cuda owe suplementy zdziałają, po każdym miesiącu kuracji będę się z Wami dzieliła moimi odczuciami i (oby) widocznymi rezultatami ;)

Buźka!

9 komentarzy:

  1. kiedyś brałam skrzypowitę, dość długo ale niestety efektów nie widziałam .

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również kiedyś brałam powyższe^^,ale trzeba pamiętać, że pierwsze efekty są po paru miesiącach baaardzo regularnego stosowania;D

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam jakiś skrzyp,nie pamietam nazwy,brałam kilka m-cy i włosy przestały wypadac,ale niedawno znów zaczęły :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w kuracji :) Ja kiedyś je brałam i zauważyłam pozytywne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zawsze biorą jakieś sumplementy;p

    OdpowiedzUsuń
  6. zażywałam Skrzypowitę jakieś 2 lata temu, ale specjalnej poprawy nie zauważyłam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli ktoś zażywa akurat te suplementy to one są bardzo pomocne jeśli mamy problemy z włosami i paznokciami. Ja także mam swoje zestawy suplementów i chętnie kupuję je w aptece online https://apteline.pl/ w której zresztą bardzo lubię rozbić zakupy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz!
Każdy sprawia mi ogromną radość i motywuje do dalszego prowadzenia bloga, bo przecież bez Was by go nie było!
Jeśli nie pozostawiłeś po sobie tzw. SPAMU bądź pewny że Ci odpowiem!
Buziaki:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miło było Cię gościć!

Miło było Cię gościć!