poniedziałek, 10 czerwca 2013

Denko MAJ 2013

Witajcie kochani! :)

U Was też przed chwilą jajka z nieba leciały? To co się u mnie za oknem działo to przechodzi ludzki pojęcie! Takie gradobicie ostatni raz u mnie było z 15 lat temu! Boże dobrze, że w domu jestem!

Przechodząc do tytułowego DENKA, oto co w miesiącu Maju udało mi się zużyć do końca :



BALSAMY / SERA
1. LIRENE - STOP CELLULIT 
Pięknie pachnie, dość szybko się wchłania, cena jest niska, ogólnie OK 
Rezultaty ? 
nie było wielkiego wow po 1 użyciu, przy dobranej diecie i ćwiczeniach pomaga na pewno walczyć z uciążliwą pomarańczową skórką! 
2. ORIFLAME - PERFECT BODY ten kosmetyk zasługuje na osobną notkę z recenzją ;) coming soon ;)

KREMY DO RĄK 
1. Avon - FRESH HYDRATION 
krem niestety miał zbyt rzadką konsystencję i zużycie go do końca okazało się mordęgą! jedynie + za świeży zapach lekko ogórkowy 
2. Oriflame - COCKTAILS 
mmm ah ten zapach :) konsystencja idealna no i nawilżenie gwarantowane, jestem na TAK ! :)

PRÓBKI:
1 i 2 szampono żele hotelowe :) używam do kąpieli stóp :) Wszystkie pachną na 1 kopyto, mnie ten zapach nie zachwyca ale fajnie się pienią i do takiego moczenia stópek w misce są ok :)
3 i 4 kremy jak widać :) lubię próbki wbrew pozorom starczają na 2 a nawet 3 użycia ;)

LAKIERY DO PAZNOKCI 
niestety wszystkie wyschły, ale miały ponad rok każdy więc nie jestem o to na nie zła ;) 

Dodatkowo zużyty po raz kolejny płyn do higieny intymnej Ziaji - już nie raz pojawiał się w denku :) dodam tylko, że jest naprawdę wydajny tym razem miałyśmy go z mamą przez 3 miesiące! 

Ot całe denko :) 

Muszę się dodatkowo pochwalić, że wczoraj rozpoczęłam swój sezon rowerowy - do tej pory albo coś wypadało w niedzielę albo pogoda nie pozwalała na wycieczkę, tak więc wczoraj z kochaniem zrobiłam pierwsze 18 km :) Jeżeli uda mi się systematycznie jeździć to powstanie osobna notka na temat moich tras rowerowych :) 

Udanego tygodnia! 


13 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten balsam Lirene ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Denko całkiem spore! :) Mi wykańczanie do dna kosmetyków nie za dobrze wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Pozdrawiam i zapraszam na nowy post z Łukaszem "Mrozem" :*

    OdpowiedzUsuń
  4. żadnego z tych produktów nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja nie lubię, jak mi lakiery wysychają :D Ooo..sezon rowerowy. Ja w sumie zacznę od czwartku, bo będę jeździła nim do pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam lakiery po 3 lata i jeszcze żaden nie wysechł xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapachy tej serii Oriflame są po prostu boskie :D Moje lakiery na szczęście mi nie wysychają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam tez ten krem z Avonu i jak inne wersje były fajne to tą skończyć było ciężko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne denko, lubię kremy do rąk z Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi ostatnio zaschł mój ulubiony lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe produkty tym bardziej ten na cellulit :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz!
Każdy sprawia mi ogromną radość i motywuje do dalszego prowadzenia bloga, bo przecież bez Was by go nie było!
Jeśli nie pozostawiłeś po sobie tzw. SPAMU bądź pewny że Ci odpowiem!
Buziaki:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miło było Cię gościć!

Miło było Cię gościć!