czwartek, 26 kwietnia 2012

Recenzja PANTENE POR_V NATURE FUSION

Gorąco witam!
Serie tych kosmetyków -> szampon, odzywka i serum stosuję regularnie od stycznia. Warto zaznaczyć że myję włosy dwa razy w tygodniu. Jestem osobiście bardzo zadowolona! Nie dość że kosmetyki poprawiły kondycję moich włosów to dodatkowo bardzo ładnie się układają po myciu.
Szampon jak szampon normalna konsystencja i musze tu zaznaczyc raz użyłam bez odzywki i włoski były po nim troszkę sianowate! Odzywka cudo rewelacja dla moich włosów. Miły zapach gęsta konsystencja wydajna ze względu na konsystencje nie musimy wiele wyciskać z opakowania :) Bardzo dobrze się rozczesuje po niej włosy. Wystarczy chwile potrzymać na włosach spłukać i po regularnym stosowaniu czyni cuda! serum na końcówki jest bardzo wydajne ja dalej mam pierwsze opakowanie. I tak jak zaznaczyłam bardzo poprawiła cała seria kondycję moich włosów. Dlatego ja osobiście gorąco polecam jeżeli macie suche i tak jak w moim przypadku nieokiełznane włosy to te seria jest dobrym wyborem.
A jakie są wasze opinie na temat tego produktu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz!
Każdy sprawia mi ogromną radość i motywuje do dalszego prowadzenia bloga, bo przecież bez Was by go nie było!
Jeśli nie pozostawiłeś po sobie tzw. SPAMU bądź pewny że Ci odpowiem!
Buziaki:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miło było Cię gościć!

Miło było Cię gościć!