niedziela, 21 lipca 2013

Ulubieniec pod prysznic - Original Source

Witajcie w ten piękny słoneczny poranek!

W takie upalne piękne dni zimny prysznic to błogosławieństwo i przyjemność dla duszy i ciała :)
Ja uwielbiam słodkie zapachy pod prysznicem dlatego od momentu powąchania żelu firmy Original Source o zapachu maliny i wanilii w Ross., zakochałam się w nim!
Stał się moim zdecydowanym ulubieńcem :)


Wszystkie te żele przyciągają intensywnym i miłym dla nos zapachem!
Prysznic z tym żelem do prawdziwa uczta zapachowa dla nosa :)

Jak dla mnie ten żel ma same + 
po 1 to o czym cały czas piszę, a w wyborze żelu pod prysznic jest dla mnie najważniejsze to - PIĘKNY ZAPACH
po 2 skład hojnie dodawane składniki naturalne! wysoka zawartość składników naturalnych sprawia, że ich chłodzące, orzeźwiające, relaksujące czy rozgrzewające właściwości można mocno odczuć na własnej skórze
po 3 różnorodność - kuszą przeróżnymi zapachami i kolorami 
po 4 cena! około 9 zł - a często można go dostać w promocji w drogeriach, marketach - teraz jest promocja w REALU - 5,99 

Z firmą zaprzyjaźniam się na długo - mam zamiar kupić wszystkie zapachy :)
Myślę, że następny w kolejce będzie miętowy orzeźwiający :)

Znacie te żele? Lubicie? Który zapach jest Waszym ulubieńcem?

21 komentarzy:

  1. ja jakoś nie kupuję tych żeli;p wolę te z Isany:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam OS zapach czekoladowy i nie przypadł mi do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie miałam żadnego żelu tej marki, często wącham je w drogerii i na żaden nie mogę się zdecydować. muszę kupić kilka hurtowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie przepadam, bo nie za dobrze się pienią:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bardzo lubię OS ;) Ten żel był chyba moim pierwszym z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja miałam jedynie pomarańczowo-czekoladowy i byłam zadowolona, ale to zdecydowanie jest zapach na zimę ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam nigdy tych żeli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam żeli z tej firmy, więc chyba czas na jakieś się skusić :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapachy maja super ;) ale tego chyba nie wachalam ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. zapach cudowny <333
    właśnie zauważyłam, że jestem u Ciebie top gadułą ;D heheh :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam, ale słyszałam wiele skrajnych opinii... Podobno słabo się pieni i ma dosyć lejącą konsystencję. Z żelem Isana się nie polubiłam. Obawiam się, że tu mogłoby być podobnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie mogę się zgodzić! nie wiem jak inne ale ten się bardzo pieni i ma gęstą konsystencje!

      Usuń
  12. tyle razy się na niego napotykam, a jeszcze nie zdążyłam kupić :) może w końcu mi się uda :)
    PS ołłł faktycznie musiało boleć :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Wanilia i malina :D Pewnie pięknie pachnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam żele OS :) Każdy z nich pachnie obłędnie ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej :) zapraszam do mnie na Candy, do wygrania ozdobna tablica do pisania :) Poza tym z okazji otwarcia sklepu 10% rabatu, pozdrawiam i zapraszam. Pastelowy domek

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie go wczoraj kupiłam , rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo osób zachwala te żele. Są stosunkowo niedrogie. Ja jeszcze nie próbowałam, ale muszę naprawić ten błąd :) Wiem, że mają właśnie dużo ciekawych zapachów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz!
Każdy sprawia mi ogromną radość i motywuje do dalszego prowadzenia bloga, bo przecież bez Was by go nie było!
Jeśli nie pozostawiłeś po sobie tzw. SPAMU bądź pewny że Ci odpowiem!
Buziaki:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miło było Cię gościć!

Miło było Cię gościć!