czwartek, 23 maja 2013

BabyGirl poleca - herbatka DILMAH wiśnia migdał

Hej kochani!

Ostatnio moja kochana rodzicielka kupiła herbatkę w której się zakochałam <3

FIRMA : Dilmah
SMAK: wiśnia & migdał

i ten aromat.... <3




Członkowie rodziny tak się nią zachwycili, że została wypita w magicznie szybkim tempie! Szczególnie ja ją parzyłam namiętnie :)

Herbata nie dość, że na wstępie kusi zapachem to jest naprawdę smaczna :)

POLECAM WSZYSTKIM :)

Skoro już wicie, że lubię takie smakowe aromatyczne herbatki, jaką Wy byście mi poleciły? 


9 komentarzy:

  1. tej herbatki jeszcze nie piłam a lubię takie aromatyczne, o ciekawym smaku. Teraz piję głównie ziołowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Herbaty uwielbiam, ale nie przepadam za bardzo za migdałami niestety..

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie pyszne ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam za herbatami nie przepadam :d wolę wodę :d Zapraszam na nowy post z wieloma zdjęciami nowego członka mojej rodziny! Będzie mi bardzo miło, pozdrawiam! ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię smakowych,ale ta wydaje się dobra,może kiedyś sprobuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam Rooiboos z wanilią i pomarańczką.

    Zapraszam Cię do mnie na konkurs, koszulka Celine Paris do wygrania
    http://letmelook.blogspot.com/2013/05/wygraj-koszulke-celine-paris.html

    OdpowiedzUsuń
  7. z chęcią bym jej spróbowała <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie piłam jeszcze takiej. Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz!
Każdy sprawia mi ogromną radość i motywuje do dalszego prowadzenia bloga, bo przecież bez Was by go nie było!
Jeśli nie pozostawiłeś po sobie tzw. SPAMU bądź pewny że Ci odpowiem!
Buziaki:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miło było Cię gościć!

Miło było Cię gościć!