środa, 24 kwietnia 2013

Domowa maseczka z użyciem węgla ;)

Witajcie kochani! 

Dziś tak na szybciutko pokażę Wam jaką odkryłam, dzięki jednej z blogerek - klik, maseczkę do twarzy. 

Maseczka do twarzy z użyciem węgla leczniczego - dostępny w każdej aptece :) 

O samym działaniu węgla :

przeciwbakteryjne, przeciwzapalne, oczyszczające 

Podczas kontaktu ze skórą,  cząsteczki węgla  są w stanie przyciągać zanieczyszczenia  nie tylko z powierzchni, ale nawet z głębszych warstw skóry. Otwierają  pory i oczyszczają  je, usuwając  zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka.  

Wykonanie:

2 tabletki węgla leczniczego 
odrobina wody
jogurt naturalny 

Tabletki zalewamy niewielką ilością wody aby się ładnie nam rozpuściły, dodajemy odrobinę jogurtu naturalnego, mieszamy i już :) Czarną papkę nakładamy na oczyszczoną skórę twarzy na około 20 minut. 


Efekty? 

Oczyszczona, nawilżona, gładka skóra twarzy! 




Przyznam szczerze, że bałam się nakładać tą czarną maź na twarz, ale moje obawy były zbędne po 30 min noszeniu maseczki na twarzy moja skóra była "idealna" :) 

A Wy jakie znacie domowe maseczki? 

Buziaki :* 



27 komentarzy:

  1. Napewno wypróbuję tą maseczkę.Nigdy wcześniej o niej nie słyszałam. Zanam podobną ale z aspiryną bayer zamiast węgla. Ślicznie w niej wyglądasz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny przepis! na pewno wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  3. wow super przepis :) a jak uroczo i ślicznie Ci w maseczce ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam mydło węglowe do mycia twarzy, podejrzewam, że i maseczka by mi podpasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ochotę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nieźle ! nie wpadłabym na taki przepis ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny przepis na maseczkę:*chętnie spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam domowe maseczki, o tej jeszcze nie słyszałam, ale już wiem, że wypróbuję na pewno :) tania i łatwa

    OdpowiedzUsuń
  9. Wcześniej jeszcze nie słyszałam o tej maseczce :) Trzeba będzie koniecznie ją wypróbować :))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
  10. mam wrażliwa skórę, więc łatwo ją podrażnić (niestety) czy ta maseczka ma mocne działanie?

    OdpowiedzUsuń
  11. niezła:) świetnie wyglądasz w niej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też to już widziałam u jednej z blogerek :) Również mnie zaciekawiło. Ja na razie robię maseczki z zielonej glinki. Jak się skończy mi glinka (bo teraz mam taką w proszku), to może wypróbuję tą z węgla :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przyznać, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahahhaa, jaka kochana <3 Zapraszam na nowy post, ze zdjęciami i krótką relacją z przebiegu egzaminu gimnazjalnego ;* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę wypróbować świetna notka i świetnie w tej masce wyglądasz :3 pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  16. Czyli czarna maź zdziała cuda :) Musze wypróbować kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  17. ♥ Dziękuję za komentarz ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. U Ciebie zawsze czegoś ciekawego się dowiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam tą maskę, byłam bardzo zadowolona!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie wygląda :)
    chyba kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja polecam do maseczek dodatek miodu z krzewu Manuka - działa silnie antybakteryjnie, pięknie wygładza i rozświetla cerę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jutro biegnę do apteki ;) Jestem bardzo ciekawa, jak węgiel poradzi sobie z moimi wągrami, a niestety ma z czym walczyć

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz!
Każdy sprawia mi ogromną radość i motywuje do dalszego prowadzenia bloga, bo przecież bez Was by go nie było!
Jeśli nie pozostawiłeś po sobie tzw. SPAMU bądź pewny że Ci odpowiem!
Buziaki:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miło było Cię gościć!

Miło było Cię gościć!