niedziela, 27 stycznia 2013

Balsamy do ust

Witajcie kochani!

Ostatnio były błyszczyki więc teraz pora na balsamy do ust ;)


Kolejno:

1. "miodzik" Avon

Ma cudowny zapach, najchętniej bym go zjadła! Spełnia swe zadanie i myślę, że więcej pisać nie trzeba ;)

2. "miodzik" Oriflame

Zapachem nie kusi, ale od lat jest moim produktem must have! szczególnie podczas kataru! Sprawdza się idealnie, na usta na suche miejsca na skórze, wszędzie! :)

3. balsam Avon

Jest ok, chroni nasze usta i to wystarczy :) natomiast nie można przesadzać z nakładaną ilością bo lubi się odkładać. Ma neutralny zapach

4. balsam zimowy Mariza

Balsam ma specyficzny zapach, natomiast idealnie sprawdza się na mrozy! :)

5. balsam Oeparol z wyciągiem z wiesiołka

Pomadka spełnia swe oczekiwania :) Natomiast też lubi się odłożyć przy nałożeniu zbyt dużej ilości.



A na koniec kilka nowości




a w Tesco udało mi się dorwać 2 pary spodni na wyprzedaży :)




Buziaki:*

12 komentarzy:

  1. mialam kiedys balsam do ust z avonu i pamietam jak resztki wydobywalam opuszkiem teraz raczej nie widze swiata poza Nivea ale i Carmex pewnego dnia przygarne:}

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kwiatowy wzór na spodniach bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne spodnie, muszę się wybrać do tesco koniecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świette spodnie Ci się trafiły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne spodnie Ci się trafiły! gratuluję zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam kiedyś ten balsam do ust z avonu, ale nie przypadł mi do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przyjrzałabym się bliżej tym spodniom :)
    Mam uniwersalny Tender Care z Oriflame, jest to mój pierwszy, ale już widzę, że zagości u mnie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten z Oriflame jest najlepszy ! :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spodnie w kwiaty - zazdroszczę;) Z Twojej listy używam tylko Oeparolu ale chyba skuszę się na słoiczek z Avonu bo widzę już go na którymś z kolei blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi, Many of our fans are looking forward to see pictures from excellent bloggers like you on world's 1st eyewear styling community plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    OdpowiedzUsuń
  11. Do ust balsamy moje ulubione do carmex, tisane i ten z najnowszej notki u mnie na blogu ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz!
Każdy sprawia mi ogromną radość i motywuje do dalszego prowadzenia bloga, bo przecież bez Was by go nie było!
Jeśli nie pozostawiłeś po sobie tzw. SPAMU bądź pewny że Ci odpowiem!
Buziaki:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miło było Cię gościć!

Miło było Cię gościć!