sobota, 16 lipca 2011

Początek zabawy :)

Kolejna pasjonatka świata mody... Inspiracja? nie mam konkretnego wzorca ;)
Co jeszcze uwielbiam? Eksperymentować z makijażem, potrafię godzinami siedzieć przed lustrem i próbować czego nowego :)
Zapraszam do oglądania mojego bloga:) znajdziecie tu nowe trendy w modzie, pomysły na "strój dnia", recenzje kosmetyków godnych polecenia a tanich, nie jestem kolejna dziewczyną kupującą kosmetyki firmy MAC;) nie żebym nie chciała ale po prostu mnie na to nie stać^^ nie potrzeba drogich cieni żeby uzyskać śliczny makijaż na każda okazję ;) postaram się wam też pokazać moje wynalazki makijaż-owe i fryzurki ;)

1 komentarz:

  1. No zapowiedź zachęca :) Tak więc czekam, póki co zapraszam do obserwowania: http://dsstyle.blogspot.com/
    i daj znać jak pojawi się nowa notka, jestem ciekawa jak się rozwinie Twój blog :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz!
Każdy sprawia mi ogromną radość i motywuje do dalszego prowadzenia bloga, bo przecież bez Was by go nie było!
Jeśli nie pozostawiłeś po sobie tzw. SPAMU bądź pewny że Ci odpowiem!
Buziaki:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miło było Cię gościć!

Miło było Cię gościć!